PeCinta Setia

Friday, April 01, 2011

when they start call me "Udin"

aishhhhhhhh..sabor je la teman..
da banyak name kot aku dapat kat UUM ni...haha..
tp tu la,yang paling aku tergelak bila mereka mula memanggil aku UDIN..deymm!!
aku x kesah pon diorang nak panggil aku UDIN..
aku bukan x suka name tu..tp macam klaka..haha
tp aku ok jer bila diorang panggil aku UDIN..

korang tahu sape yang stat panggil aku UDIN??huhu..
ni semua mamat senget Petro tu la punya pasal..si Liau arami..
dr sem 2 kot dia panggil aku UDIN..eeeee..
sampai la sekarang ni..da melekat name ni  kat aku..

lepas si liau ni,name ni da merebak sampai ke bibir staff ofis petroo..
diorang gelak kan aku...hahaha..btol x kak lin??
aku ingat lagi kak yah(staff ofis petro) cakap aper..
"name tu x kena dngan hang la,da macam name kampung..Udin oooo Udinnn..tp sedap jugak name tu''
lebih kurang gitu la dia cakap..eeee..
UDIN>name kampung ker??
-Blushing-

sampai la ni,da ramai panggil aku UDIN..
start dari dak2 bomba,dak2 petro,geng2 anak johor sampai la izzaty syafiqa..aisshhhh..
zatyy,ko letak name aku As a Udin kan kat blog kau..haha
aku da prasan da...mok,ko memang kann..eeee

ok la ok la..aku x kesah pon korang nak panggil aku aper..hehe
bagi aku ape pon name korang bg kat aku,ianya tetap best..
aku tetap menghargainya..thx you semua... :)



Fimie ~

6 comments:

  1. 'Rahim...Fahim..'--> susa sgt nk sebut famie..ntah knpa..

    ReplyDelete
  2. Fas : sape sebenarnya Rahim tu??satu persoalan..

    fifi : ngengg la kau..time ni sejuk dow..haha..thats y cmtu..

    ReplyDelete
  3. udin~~~hahaha..lawak la hg! ok pe..susah la nk sebut nama fami..kekadang keliru dgn bos..

    ReplyDelete
  4. korang memang kan...eeee...sabor je la..

    ReplyDelete
  5. perghhhhhhhh mention nama penoh aku siot. bangga! bangga! hahaha

    ReplyDelete