PeCinta Setia

Thursday, March 31, 2011

Lembutkan hati dia ~

tadi lepas maGhrib,my mOm call...
pelik juga bila nak angkat tu..huhu..
coz ma jarang call aku lepas maghrib...:)
aku da la baru lepas mandi time tu,dgn tuala still kat badan lagi...
terhegeh2 angkat fon :p

assalamualaikum ma..
walaikumsalam..abang pe khabar?sihat x??
alhamdulillah,abang ok jer kat sini..lame da x balik umah..
tahu pOn ye,ingat kan da x jumpa jalan balik da.:p .(dalam ati aku sabor je la..)

ma sambung : study cmner??ok xx??
haha..aku ape lagi,ngah confident nya jAwab..studyy ok jerrr  ^__^..ceitttttt
padahal aku banyak main kot sem ni..haha
nape ma call abang ni??mesti ade pape kan..(aku da mula risau sbnrnya)

x de la,ma sebenarnya risau dgn prangai ayah kau ni..
mase tu dia beriya-iya ajak kita semua pindah umah..
sampai akak ko da dapat pon umah baru untuk dia..
tinggal angkat barang je awal bulan 4 ni...tp tu laaaaa...

aku pon menyampuk..tp ape ma??wahhhhhhhh,bestnya dapat umah baruu..
mesti besar kan..hehehe(aku gelak jahat)
nt abang nak satu bilik khas untuk abang yer...:p

abang nak satu bilik khas??hehe
kalau abang nak satu umah p0n ma bley bg :p (ma sindir aku)
tp tu la,ayah kau ni..sejak beberapa hari ni dia lain macam..
dia cakap dia x nak pindah pulak..
dia kate jauh dr masjid la..
x dapat jumpa kawan2 la..
tu yang ma risau ni..
x tahu da nak wat ape..

ma X try pujuk ayah ker??

da banyak kali da ma cuba pujuk..tp still same juga alasan dia..
ma call ni sebab nak mintak tolong abang la..
nt abang try cakap dgn ayah ea..
mane tahu dia tergerak hati nak pindah bila dgr suara abng..
(aku da mula BluRrrr Time nie)
coz aku ngan ayah x serapat macam aku ngan ma..

tp x pela..aku cuba untuk sedap kan ati ma..
hurmm,okay2..x pe la ma...
nt abang try cakap ngan ayah yer..ma jgn risau k pasal ni..
insyaALLAH lembut la ati dia tu nt..
ma jge diri baik2 tau..nt kirim slam kat akak n adik skali...

assalamualaikum ma..
walaikumsalam..abng pon jage diri juga..study rajin2 k..:(
mood : sedey..

sebenarnya aku bukan nya ape..aku riasu kat mak aku tu..ayah aku ni pon..suka sangat wat keputusan last minute..kejap nak,kejap x nak..aishhh..sabor je la..ma,kalau ma bace blog abang ni..ma sabar yer..insyaALLAh,nt lembut la hati ayah tu.coz abang pon memang nak sgt kita pindah..mungkin dia tengah bingung sekarang ni..bagi dia mase k..dont worry tau ma...abang syang Ma ngan Ayah..Teke Care..:)


Luv Ma & Ayah

Fimie ~



2 comments:

  1. abang!
    abang nak pindah kt mana??
    hehehe..buat la sesuatu agar hati emak abang tenang..=)

    ReplyDelete
  2. mengong mu ni..aishh...doakan ati ayah aku jdi lembut..:)

    ReplyDelete