PeCinta Setia

Monday, March 28, 2011

Nape X same Macam duLu??

Assalamualaikum u Olssss..
hope korang semua sihat la yer..Peace^__^
sebenarnya aku da lame nak story bnda ni..hehe..
cuma x tahu je nak story kat saper..
tp sedey la..aku x ley ingat knangan ni..
bnda ni la yang mengajar aku erti keperitan apabila berjauhan..
even kami dekat pon ianya x seperti dulu lagi..
kawan2 JPM & RA sem lepas..i dont want to lose you all..:(

ni la dia geng JPM & RA aku tu..syang korang semua..

tp tu semua kisah lame kan..
ape yang aku ley wat..
paling x pon,aku ley tngok gambar korang semua jer..
nak jumpa??huhu..
semuanya busyyy right...sedey sedey..
boley x kalau patah kan balik waktu kita same2 dulu..
waktu kita same2 handle projek,pg beraya,buka puase,main masak2 n macam2 ag..
dan yang paling penting waktu kita semua pergi indonesia..
really miss that moment..:)

Faiz & Radzi bila hang nak mai sini.. :(


tp tu semua x mungkin berulang..
bg aku korang da macam adik beradik aku..
korang siap panggil aku adeq lg kan..
adeq,nt kita g makan same2 yer..
adeq,jom tolong akak kunci pantry..hurmmm..
even antara kita ni ade yang same umur..
btol x kak diana,kak zita,kak nurli,kak eton,ucu,,amy,jemah, n along..
nape semua tu kejap jer!!!
kalau lah kita ley bersama lagi....hurrrmmmm..

eiyyy pamie..apesal ko sedey sgt ni..
eeee,x malu ea...:(

walaupon aku still pegang jawatan RA ag sem ni..
ianya langsung x memberi kebahagiaan seperti dulu..
aku ingat dgn ade family baru sem ni..aku ley terus seperti dulu..
tp tu semua propaganda dow...aku x suka..
nape korang x macam JPM sem lepas ea..
sebab aper??sebab kita same umur??
ape ade dgn umur der..
nape x ley nak mesra??nape korang nak wat muka ketat??
x yah nak kerek la..


x pe la..mungkin care korang lain kan..aku accept la..
tapi cmne ngan mmber RA aku yang lain??
miera,kak imah n kak bitah..kesian diorang..
nape korang wat hal korang jer??
korang wat kami ni macam x wujud kan..
ape guna kita orang ni as a RA..x payah la nak ego sgt weii
x kan bila time ade kerja je baru korang jumpa kami..
famie2,tolong cari kan peserta untuk projek ni!!
famie2,tolong kutipkan derma ni!!
famie2,tolong jualkan bnda ni!!
pehhh,sape x panas der..
kan da kene bebel..eeeeeeeeeeee...sabor je la..

sory kalau agak kasar..haha..
lantak p la..aku tulis ape yang aku rase jer..

papepon good luck r untuk JKPS sem ni..
korang jgn malukan petro..
kalau ader event ke ape,anta r peserta..
at least ade juga name petronas disebut..
ni x,sunyi sepi jer...

aishhh,da menyimpang jauh ni..hehe..
da la pamie..yang lepas tu lepas la..
ko kena teruskan kerja as a RA ni..tanggungjawab kau tu..
Thx pada yang support aku especially kak lin..
hope bnda ni akan ader kesudahannya.Luv U aLL... :)

Fimie ~









5 comments:

  1. perhhh!! naseb baik aku bukan JKPS sem ni. hahaha!!

    ReplyDelete
  2. kadang2 manusia tak berubah...tetapi persekitaran yang memaksa dia berubah...(n_n)setiap saat, setiap minit..akan ada perubahan dalam hidup kita..walaupun sikit~

    ReplyDelete
  3. fifi : hehe,diorang okay jer..tp ade sesetengah tu jer yang kerek nak bagai..

    Fas : btol tu fas..persekitaran yang merubah keadaan diri kita..kena atasi bnda tu.:)

    ReplyDelete
  4. adeq2.....
    huhu....u make me cry...
    ehehe...gelak pun ade time ingat balik....
    pe pon, yg kurang akan d baiki lg....
    hdup xde yg sempurna, tp akan berusaha untuk sempurnakan nya walaupun nyata xkan sempurna k deq...huhu

    ReplyDelete
  5. fahmi.....
    percayalah..kami still cam dlu cuma masa x mngizinkan tuk kita jmpa ramai2..msg2 ada keje..tp wlau apepun kami dah anggap kamu as my family..
    semua knangn 2 x pnah hlang..
    org ajk mkn dia p main bola..
    hihihi..
    andai knangan tu blh dirakam,akan ku rakam tuk masa2 diri ksunyian dan merindui korg..
    nnt kita enjoy kat pngkor ek..hihihi..

    ReplyDelete