PeCinta Setia

Tuesday, March 29, 2011

Kawan OoO Kawan ~

Assalamualaikum kawan2..haha..
eeeeee,geram2!!!
ni semua pasal kawan2 aku kat UUM la..grrrr
aku dibuli lagi!!! :p
sabor je la teman...

Nafi,Fazmee,Liau n Syam
korang buli aku ye ari ni..abis wall kat FB aku korang bahan..
ntah pape jer yang korang merepek..
korang ni,kalau bab bahan aku laju je eak..
korang bahan aku sebab aku tulis BLOG??
x de motif langsung..
come on la,x kan jeles kot..hahaha (Gelak Jahat)

tp tu semua da biasa bg aku..
tu bukan sebab aku nak merajuk wei.. :p
korang ingat aku ni macam kawan ko yang kat paras satu tu ker??
sikit2 nak merajuk..euwwwwww...
come on la weii,da besar panjang kan..eee..
bnda kcik jer...x yah nak wat lecey..
"take it easy" sudah ler..
x yah nak tarik2 muka..x yah nak masam2 muka..haha
ari2 korang pandang sesame korang jugak kan..ChiLL Sudah!!
so,x yah la nak hipocryt der..
"kawan tetap kawan"


Aku & Nafi



Happy kan Mereka semua :)



Fazmee-Nafi-Muba-syam-Liau


Aku & Syam


Bagi aku..KAWAN

Bukan "1"
tapi berjuta.....
 Bukan untuk diguna
tapi untuk dijaga......
 Bukan untuk dimusuhi
tapi untuk disayangi.......
 Bukan untuk sementara
tapi untuk selamanya.......
 Bukan untuk dilupakan
tapi untuk diingati........
 Bukan untuk ditingalkan
tapi untuk dirindui........
 Bukan hanya disini
tapi dimana-mana.......
 Bukan setakat ini
tapi hingga ke hujung nyawa......

haha..x macam bunga2 plak kan ayat aku..
ok ok,cukup la tu..:)


Fimie ~

5 comments:

  1. ayat dorg comelllll kot !
    hahahaha ><

    ReplyDelete
  2. Ayat sape makcik??

    dak2 petro tu??haha..diorang nganjing dow..

    ReplyDelete
  3. kawan memang penting der...klu tak de depa..ko mati kutu beb..hahahhaha
    sajak lu mantap der

    ReplyDelete
  4. zurah : kawan "until the end"

    bella : udin??hahaha..tu name kg aku...eee

    ReplyDelete