PeCinta Setia

Friday, March 25, 2011

Percaya Atau Tidak??

Assalamualaikum semua.. ('',)

haha..mesti korang pelik kan???
mesti tertanya-tanya kan??
ek ea,fahmi da ade blog??
bila mase dia wat blog ni??
ntah ape2 yang korang tertanya-tanya tu..

hehe..korang x yah la nak pelik sgt..
coz aku pon pelik sebenarnya ni..haha
sejak bila ntah aku merajinkan diri untuk buat semua ni..
sejak bila ntah aku da pandai nak menulis blog ni..
plsss la famieee...ko x yah nak ngade2 ok!!..:p

ok la ok la,aku jawab semua soalan tu..
aku minat nak tulis blog ni da lame sebenarnya..
niat tu mmg da ade,cuma x pandai jer..
selama ni just sibuk je ushar2 blog orang..haha
maklumla,nak wat blog sendiri x pandai..
tu yang sibuk ushar blog orang jer..

abis tu fami sape yang ajar ko wat blog ni??hurmm..
sebenarnya x terlintas pon aku nak wat blog dalam waktu terdekat ni..
sampailah ade sorang kawan aku ni yg willing to teach me about blOg..
Thx to F_ _ coz sudi ajar fami nak wat blog ni...nt fami blanjer ABC ea..hehe:)

so,lepas ni aku da boley merapu la kat sini..
haha..suka2..
tp ingat famie!!!blog-blog jugak..
study jgn luper plak!!!
papepon salam perkenalan semua..('',)

muka x puas ati..hehe

 Fimie  :-)



4 comments: