PeCinta Setia

Wednesday, April 13, 2011

Kalah x bererti loser ~

uwaaaaaaaaaaaahhhhhhh...sedey2..
okay2,aku terima kekalahan Chelsea pagi ni....
nak wat cmner kan..adat game,ade menang ade kalah..
but,this is not the end okay!!!

Tetap di Hati..haha

tahniah la kat Fan2 MAN U...
nak aku tepuk tangan ker??hahaha..
x perlu la kot...
opsss,lupa nak pesan.x yah nak kerek sgt la Fan MAN U weii..huhu
ade sorang mamat ni,nak bahan aku pon agak2 la..
ko lebey sangat la der!!!
alah,bukan ko yang main untuk MAN U pon...
so x yah nak kerek la..
padahal kau main bola pon x pandai..haha
cakap x serupa bikin beb!!!huhu

kay kay,pada semua fan Chelsea x yah sedey2 kay...
teruskan support Chelsea..jgn korang tukar fan Club lain plak...
memang hampeh la tu kan...
BTW,credit untuk pemain2 chelsea...
korang tetap terbaikk...hehe..
kita cuba next time oraiteeeee..:)


hehehe..lupa nak bg tahu...ni febret player aku..haha
David Luiz.Dia main defend..same la macam aku. :)

Famie ~

2 comments:

  1. botl...idup chelsea..hehe..
    ak xnk buang brg2 chelsea dlm keta aku..
    even..klah atau mng.
    dowang kerek r sbb x pueh hati tyme m.u klh dgn chlsea..hehe..
    ^_^

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA.
    fan MU memang kerek weh.
    genetik kot?

    ReplyDelete