PeCinta Setia

Tuesday, April 12, 2011

Aku,Kau & Dia Sama Sahaja ~

Semua Same jer...Faham kan maksud aku..haha
aku bukan nak same kan korang semua..
tp bg aku kita manusia yang hidup kat dunia ni adalah same..
u know right what i mean..
ok la ok la..aku go through..
aku x suka la bila ader orang nak bandingkan2 sesuatu bnda tu..
ni aku nak bg contoh..hehe

Firts : pangkat
hurm,ni paling lecey...x suka beb..
bg aku x de beza orang yang berada di bawah ngan orang yang berada di atas..
x ley ke kalau same2 wat sesuatu bnda tu..
x yah nak ade perbezaan..
nak wat something tu biar adil la..
jgn la nak beza-bezakan korang yang kat atas tu dgn dak2 lain yang kat bawah..not fair weii..x suka la cara tu..bg aku biar same jer..baru SMART..
x yah nak bezakan ape yang korang ade dgn ape yang mereka ade..x perlu x perlu..
so,nt x de la timbul ketidak puas hati-an..huhu
kan senang macam tu..:)

Second : kerja
hahaha..ni pon bala juga...sabor je la..
eah,kau EXCO kau la wat bnda tu..
kami ni ape je la kan..jawatan pon x de..huhu..
nak jer aku sepak laju2 kalau dgr orang cakap cmni..
x proffesional langsung..eeeee..
relak r bro,mahu emo ape pasal??haha
wat same2 la kerja tu..angkat n then kasik buang sudah lahh..
ari ni kau tolong dia,esok lusa kalau kau susah dia tolong kau..
adil kan cmtu...What u give,u get back la der..
x yah nak berkira sgt..

Ketiga : x yah nak wat muka

haha..yang ni lari sikit dr topik..kwang2..
tp ni la yang selalu orang buat...termasuk aku jugak..haha
first orang akan nilai kau bila diorang tngok mimik muka kau tu..kan2..
kalau kau 24 jam muncung jer..sape yang suka weii..
baru mintak tolong sikit da lain muka kau tu..da macam pak pandir jual tempe da aku tngok..haha
relak r,orang lain pon bnyak kerja,orang lain pon bnyak asngmnt..bukan kau sorang jer der.
so,x yah nak tarik2 muka kau tu okay..haha
chill beb..sempoi sudah..

panjang pulak aku membebel eak..hehehe..
x de la,ni semua based on experience aku la...
so lepas ni,sape yang rase dia terkena macam ape yang aku cakap kat atas tu...
plss la change ur behave okay..
x smart gitu..

''kalau kau x cari masalah dengan orang
orang x kan cari masalah dgn kau''
percayalah..hahaha..k k..thx pada yang sudi bace tu...wslam..

Famie ~

1 comment: