PeCinta Setia

Thursday, April 28, 2011

friend make me become happy ~

seriusly mmg penat..
semalam baru lepas handle dinner kat kuala perlis..
balik da dekat kol 2 pagi..
lepas tu sempat p KFC lagi kat kangar time balik tu..hehe
best 2..btol x cheah,syam,ika n suha??
abang radzi blanjer kami time tu..:)

bg aku,kepenatan tu hilang bila aku bersama mereka..:)
pasti ade gelak ketawa..lagi2 dengan kau Cheah..hehe

hurmm,tngah ari ni aku nak shoot p bercuti plak..
kat pangkor...wahh,besttnyaaa...korang jgn jeles yer..
kali ni aku g ngan family aku yang da lame aku tinggalkan iaitu mantan JPM..
weiii korang,x sabar siot nak p bercuti..hehe
hope everything is ok..chaiyok2..

pas balik dr pangkor..aku kena g pendang plak..
kali ni dengan team2 JKPS..ade team building kat sane..haha
confirm penat weii!! kan kan..

hurmmm,aku harap pas balik dr pendang ni aku da boley fokus kat exam plak..
chaiyok2 fami..Good Luck..
nak tngok x jadual exam aku??hehe
mai sini aku bisik..

Bisness Report - 9/5
Stat gun - 13/5
kenegaraan - 15/5
Pengurusan Pemasaran - 18/5
MIS - 20/5
 Pengurusan Sumber Manusia - 22/5
FM 1 - 24/5

haha..amacam,cantik x jadual aku.hehe,jgn jeles yer..
kepada semua student UUM..Good Leck 4 ur EXAM..:)
try UR best..
k lah k lah..da ngantok da ni..nak bobom dulu..hehe
nytee all readers.:)

Famie~





1 comment:

  1. aku pulakk?? hahahaha...tp serious best ngan korg...gelakk jew keje kan...td lepak ngan sham, mie, lynn, ika n kak fiqa pown best!! gelakk kuat kuat kat pentas tuhh meriahkan petro yg sunyi nie...jgn jeles ye udin...=p

    ReplyDelete