PeCinta Setia

Thursday, April 21, 2011

Aku hanya mengikut arahan jer ~~

Choi choi choi...haha.. choi ni word yang aku baru blaja dr member..hehehe
aku pon  x sure ape maksud choy tu..aku main guna je la..
coz nampak macam best bila guna..haha

okay2,back to topic kat atas tu...Aku hanya mengikut arahan je..
ntah eak,aku pon x faham ngan diorang ni..
ape salah aku kat diorang pon aku x tahu..
aku try nak accept diorang...
tp,ape yang diorang balas kat aku??
ceiittttt,pandang aku nak atas bawah..x puas hati face to face la..kan senang gitu..
aku senyum kat korang,korang tarik muka ngan aku pulak..eeee
ngat aku nak sgt pegang projek korang tu..
x ingin la weii...

aku mengikut arahan je la..kemon la...
open sikit weiii...
seriusly,aku baru nak berbaik ngan korang...
tp korang da wat aku cmni...
korang nampak aku n geng2 aku ni x wat kerja ker??
kau cakap kami x bergerak??huhu..
ape bnda semua ni..
pengetua salahkan korang..pastu korang nak salahkan kami plak??
baik plak kan perangai korang..pastu nak buat muka plak ngan kami.
x faham aku!!

lg satu..korang ingat aku nak sgt masuk bilik korang tu..
kalau x disebabkan ade meeting..aku x ingin la nak masuk bilik tu..
bg aku tu bukan nya bilik aktiviti lagi..tp bilik untuk korang jer..huhu
sory la,bnda ni aku x mean kat semua J _ _ _ ..
tp cara korang tu,x kan x ley trima kesalahan kot..
opssss,rumet sory k..aku x slahkan kau..coz ko pon salah sorang dr mereka..
tp kau ok jer ngan aku...hehehe

so,lepas ni kalau korang nak jeling kami atas bawah ke..
nak ngumpat kami ker..suka ati korang la...
kami buat semua ni just mengikut arahan...
kalau korang rase x ley trima,ikut suka korang la..
aku da malas nak amik port lagi..

pada sape2 yang terase tu soryy la ea...
aku memang da x tahan..niat aku just nak menolong..
bukannya nak kacau kerja korang..sorry guyss...aku terpaksa berterus terang..
Thxxxx..

Famie ~



3 comments:

  1. kepimpinan yg baik adalah kpimpinan yg terima kslahan diri..
    ptut wat pmilihan mcm dulu..based on voting
    ini..snyum kat kitrng pun xnk..mcmne nk mesra pelajar..mcm la kn byr......
    peace fahmi..xyah penin2 hal ni..chill ajer
    ^_^
    yg bgus akn diingati.
    yg x tu..tau2 aje ^_^

    ReplyDelete
  2. ermmmmmmmm...:-)....da senyum nie....

    ReplyDelete
  3. relax relax udin oiii~~
    huhhuhuhu...perkataan choi tuhh mesti blaja dari fazmee kan?? die yg bnyk dok choi choi tuhh...haahahaha...

    ReplyDelete