PeCinta Setia

Wednesday, April 06, 2011

4/4/11

hye semuaa....
sebenarnya ni sambungan dr posting yang 4 April ~ tu..hehe
hari ni mood x brape nak ok la..duduk dalam bilik jer...
sebenarnya aku x brape sehat...
demam + selsema + sakit tekak..:(
maaaaaaaaaaaaa,tolonggggggggggg....abang nak balik umah...
rindu kat ma,ayah,adik,n akak.. :)

walaupon demam aku still happyy...
mane x nya 2 ari berturut-turut  kot kena PRANK...
padan muka kau famie!!
tu la kau slalu PRANK orang kan..
ari ni ko lak kena..uwekkkkssssss!!!

kali ni geng2 anak johor plak kena kan aku...
ceittttt,ngat aku x tahu la taktik kotor diorang tu...
hampeh btoll...
konon2 bgtahu ader meeting la..aishhhh..
2 meeting plak malam tu..
mula2 aku plan x nak pegi..
nak bg alasan x sehat la kononnya..hahaha
tp bila pk2 balik,ko tu da la presiden cik famie oiii!!!x kan nak lari kot dr bnda ni..eeee..

Berbisik dalam hati(relak r mie,kau kan COOL,kate nak jadi Bruno Mars x kan takot kot ngan bnda2 ni..haha)
so,aku ape lagi..dgn muka COOL pegi r meeting malam tu.
jeng jeng jeng!!!ni la hasilnya...huh..
sabor je la...














hahaha..amacam??
memang kena aku malam tu...
korang memang terbaik dow...makin sayang aku kat korang..
dari syam,jijol,hafiz n lain2 tu..thx weiii...
aku x kan lupakan kenangan kita semua ni...

x lupa gak pada sape yang wish befday aku..
beratus2 kot..x sempat den nak balas..
especially yang wish through my hpon.
aku lagi appreciate bnda tu..coz aku ley simpan sebgai kenangan..
thx to my mom,my sis,manja,kak zita,musa,izat n zatyy syafiqa..
coz wish terus kat hpon..

To Famie : hope lepas ni kau ley jd orang yang berguna la ye..haha
balja rajin2 tau..bila ntah kau nak dapat dekan agaknya..
lupa kan la niat kau tu nak jd Bruno Mars.:p
jauh panggang dr api weiii!!!
hahaha..k la da malam ni..
en.famie nak masuk tidow da ni..
nyte all readers...

Thxxxx kamu semuaa...



 Famie ~


2 comments:

  1. prank mmg malang kn~

    taniah kena prank :p

    ReplyDelete
  2. hehe..biasa la bnda ni..

    bnda ni la yang menceriakan lg keadaan..:p

    ReplyDelete