PeCinta Setia

Sunday, June 19, 2011

x sangka la plak.

kawan2..ari ni first day aku start keje..hehe..x sangka beb,ngat kan x de la berat sangat kan keje ari ni..maklumla first day katekan..jap g start dari awal2 aku masuk keje sampai la ke balik..non stop bai keje yang aku kena buat.pehhh,sentap nakk oiiii..korang mesti tertanya tanya kan aku keje kat mane..hehe..itu ade lah rahsia..tp seriusly penat nak bagai..aku da keje kat company ni since lepas SPM..tp kali ni aku pilih store lain..store yang agak bz..thats y sangat memenatkan..lagi lagi time ari sabtu..peehh,memang berderet bai customer dia..huhu..letih beb!!

sorry guys x larat nak tulis panjang2..hehe..nak masuk tido dulu..ea,sape bace post aku ni nt aku blanje korang ea..aku blanje korang makan kat tempat aku ni..this is clue..haha..k all readers..nyteeeeeee2..


Famie yang Tulis

1 comment: