PeCinta Setia

Saturday, June 11, 2011

pehh..x rugi beb!!!



haahhhhhh..
semalam aku ade citer kan pasal aku nak pegi tngok wayang nagan member2 aku tu..
gila babe,3 tempat kita orang pegi..tiga2 tempat full sit...pehhh..sentap mak oii..haha..ni semua citer KL GANGSTER punya pasal la..aku tahu pasal ape,ni semua sebab budak2 sekolah..eeee..orang  bg cuti sekolah 2 minggu untuk berehat..ni x sibuk je nak tengok wayang jugakk..eee,budak2 agas btol la korang ni...
so,aku x puas hati jugak..aku nekad nak pegi tengok..hehe..
owhh yeayyyyy,akhirnya dapat jugak aku tngok td..walaupun kena beratur panjang..puas hati aku..haha




korang semua amacam??da tengok lom citer ni???
seriusly rugi2 kalau korang x tengok..samok beb citer ni.. :)
x berkelip mata aku tengok..:p

pada korang yang x tengok ag tu,sini aku citer sikit pasal citer ni..hahaha..ni lebih kurang sinopsis la yer..

Malek (Aaron Aziz) telah dipenjarakan selama 5 tahun akibat dikhianati oleh Shark(Syamsul Yusof), anak tiri kepada King (Ridzuan Hashim), iaitu ketua kongsi gelap yang berpengaruh di KL. Setelah dibebaskan, Malek mengambil keputusan untuk tidak terlibat lagi dengan kongsi gelap. Malek ni kira otai la dalam bidang kongsi gelap ni. Dia ada dua orang adik, sorang lelaki sorang perempuan. Yang lelaki tu nama dia Jai (Ady Putra). Dia aktif sebagai gangster kat area KL ni. Dia sanggup buat apa je demi duit. Yang perempuan pulak, aku tak ingat nama dia. Tapi adik perempuan dia ni memang sosial habis. Anyway, dendam Shark terhadap Malek tak habis lagi. So, apakah kesudahan hidup Malek? Adakah Malek akan join semula kongsi gelap? Nak tahu tak? Mesti nak kan? Tengok ah sendiri! :)

haaaaah,ok x??amacam??da faham??
soryy r aku x dapat nak citer panjang2...
sebenarnya,sebenarnya, sebenarnya aku pon x tengok lagi citer ni..heheheh..
sorry guyss,saje je eksyen kat atas tu. :p

tapi,walau apepon nak jadi lantak la...aku nak jugak tengok citer ni dalam minggu ni..
pada semua kaki wayang kat luar sane tu..jom2,kita p tengok citer ni..samok!!

Famie yang Tulis

1 comment: