PeCinta Setia

Thursday, December 01, 2011

1/12/2011

assalamualaikum semua..hyeee you aLL...lame kan aku x update blog..hahahaha..fuhhhhhh..berabuk da rasanya..cuba tngok dekat tarikh bawah tu..last update 19 june 2011..mak aiiii,da dekat 5 bulan kot tinggal kan benda ni..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... :(

hari ni adalah first day for december..kejap je kan da masuk bulan december..pejam celik pejam celik da nak abis 2011..nasib pejam celik pejam celik..kalau pejam x celik2..haha..sengall..

sebenarnya ade bnda aku nak sampaikan..tu yang aku update blog ni..x taw nak luahkan kat mane..so,aku update kat sini je la..at least,terluah jugak bnda tu..drpada tersimpan jer..lagi la teruk..hmmmmmm..

semalam baru je lepas habis program kat DTSO..confirm la penat kan,,bukan nya program biasa2 kot..kalau da nama pon buat kat DTSO,conform la gempak..haha..masalahnya,gempak ker??deymmm!!ok cukup..
seriusly aku nak HABAQ ni..aku bukan la seorang yang berkomitmen..aku x la expert untuk buat2 kerja ni..dan aku bukan la AJK yang baik..aku akui bnda tu..so,aku mintak maaf kalau sape2 yang penah keje ngan aku tu kalau aku x jalankan tugas aku dengan baik..korang join projek untuk ape sebenarnya??hmmm..nak sira??saja nak tunjuk yang korang aktif??nak berlagak kat orang yang kau ade sira bnyak??hahahaha..tuiiiiiii..aku ludah kat muka kau kalau sebab tu kau nak join projek..tu one part of the list je,nape kita join sesuatu projek..yang penting pengalaman yang kau dapat dari ape yang kau buat tu..eeeeeeeeee..lagi satu  beb,jadi orang tu jgn la kedekut sangat der!! kau nya kedekut tu mengalahkan HAJI BAKHIL kau tahu...yessss,tahu la kau ade kereta,ade kamera DSLR,ade awek lawa(lawa ker?)..tp yang hang kedekut sangat tu pasai pe..aishhh..pelik betul aku ngan hang ni..bnda tu urgent kot..kedekut noo nak bg pinjam..once kau pemurah,10x ganda tuhan balas taw..ingat tu..x 1 malaysia la kau ni...hmmmm

ea,balik kat topik atas tu..hehehe.ok,aku tahu memang aku x pandai wat kerja..aku lembap sikit bab2 cmni..sebab tu aku nak blaja..kau cakap kau x marah aku??haha..tipu la..hmmmm..aku tersilap sebenarnya,aku tersilap tarikh..kalau x aku x kan tangguh bnda tu..aku target memang ley siap on that time..tp tu la..lalai sgt kan..last2 x siap jugak..haha..yupppp,salah aku,,aku akan blaja dari kesilapan..

waaaaa,bukan melambung lagi kau puji orang naa..macam dia sorang je yang wat semua keje tu..hahaha..aku bukan nak kau wat ape pon..just say thx cukup ape..walaupun aku nya kerja x perfect,tapi aku cuba buat..bukan nya aku x wat langsung..kau perli aku??opssss,memang aku terasa..relak sudah..thats my fault..x kisah beb..peace yawwww !!! maafkan aku k

Tepuk Dada Tanya Diri
Dekat Mana Kita Berdiri Dekat Situ Kita Berlari.


p/s : Cheah sayang,aku berjaya update blog..hehe..da lame kot tinggal..yeayyyyy :p

 :: Fahmi ::
    

3 comments:

  1. heheheheh...AT LAST!!! =) lps nie busy open day lagi la xde masa nak update kan?? pe terjadi weyhh?? nanti story mory tau!! =) relax udin...kita tau apa yg kita buat..hanya kita n tuhan tau...kau dah cuba buat dah benda tuhh...tapi tak jadi jugak ape nak buat kan...so, relax my friend...

    ReplyDelete
  2. busy open day??hehe..
    x terlibat ape2 projek pon open day ni..just tolong2 gitu jer..
    nak standby final da..
    memang relax pon..hehe..thx dear :)

    ReplyDelete
  3. aamboi hg...marah naa..
    relak ja..sebab aku pun penah rasa..
    diam kan aje la..

    ReplyDelete