PeCinta Setia

Monday, May 30, 2011

memang itu yang terindah ~

hyee guyssss....peace yooo!!
mesti ramai da start bercuti eak...pehhh,3 bulan cuti final beb..
haha..tepu la otak aku ni nanti..
papepon selamat bercuti yer kawan2...:)

okay2,sekarang aku ngah kemas2..
aku pon nak bercuti jugak beb..hahaha..
abis da kursus induksi kat UUM..
esok terus shoot p terengganu plak dgn geng2 anak johor...
haha..berjalan je la kerja aku..x mo jeles yer kawan2...

ok!!!entry ni sebenarnya adalah khas untuk member2 aku yang willing p tngok wayang ngan aku semalam..
seriusly,sangat best..mane tak nya..ramai kot..
3 kereta = 13 orang
haha..first time aku g tngok wayang seramai ni..
nak tahu citer aper??haha
sentappp weiiii..lu pikir la sendiri..aku x nak bagi tahu.. :p
nasib baik aku jenis open..citer pape pon aku layan jer..hehe
Cheah,Ika,Suha,Azezee,Amir,Awek Amir,Usop jon,Fazmee,Fer,Taufiq,rumet aku n fiq..
thx weiiiii...Korang memang best..
sebenarnya aku memang da lame nak kuar same2 ngan korang..
alhamdulillah,dapat jugak...yeayyyyy.. :)












to Cheah : kau memang memahami aku weiii..haha
to Ika : ape yang kita janji kita mesti tunaikan..so,dapat juga fami tunaikan janji fami nak bawak korang tngok wayang same2..
to Suha : kau jenis relak weii..walaupon pending,tp best layan kau..
to Azezee : aku tahu kau memang x masuk langsung dgn citer semalam tu..haha..soryy weii
to Amir n Isma : thx coz join kita orang skali..sekurang kurangnya ade jugak kamera man..:p
to Usop : APTB!!hehehe..best ade kawan macam kau..
to Fazmee : kau jenis x bnyak kerenah..good2..
to Fer : semalam muka kau x ketat..good2..
to Taufiq : sory pek,aku banyak ponteng kursus induksi tu..hehe..jgn mara naaa..
to Rumet : thx sebab bg pinjam kete..bnyak berjasa weii kete tu kat aku,,:)
to Fiq : thx join kitaorang weiii..kalau x de kau,mesti rugi je tiket semalam tu..












this is last moment 4 this sem..this best bro..:)
lepas ni 3 bulan aku x jumpa korang...
pehhh,mane aku nak simpan rindu aku ni weiii.. :(
lame kot 3 bulan tu...eeeee

kawan2 semua,kita jumpa sem depan yer..
nt kita hang out lagi same2...hehehe :)
okay..selamat bercuti all my beloved friend!!!

Famie ~








2 comments:

  1. baru prasan post nie!! hahahahaha...best best!! syg korg semua!! nanti aku curikk gamba gamba nie naaa~~

    ReplyDelete
  2. sangat jeles ok..hahaa,lenkali ajk gak eh

    ReplyDelete