PeCinta Setia

Thursday, May 26, 2011

its Over ~

yeayyyy!!!done it...
seriusly heppy nak bagai bila exam aku da abis..
lepas azab beb..haha..

so how famie??cmner ngan final kau??ok ke x???
haha..x tawu la nak cakap cmne eak...seriusly ade paper yang aku sangat risau..
takut takut...takut x lepas je..kalau x lepas mati aku..aishhhh...

okay2..first of all,aku nak says thanx kat 2 orang ni dulu...ika & Cheah..:)
why???mesti korang nak tahu kan..haha...
seriusly sem ni aku kurang study kat bilik...
sampai asyik kena perli je..eeeee
mane tak nya,bangon pg je terus p library...pastu time maghrib baru sampai kat bilik..
haha,cmtu la tiap2 ari sepanjang minggu exam ni..
tapi aku bukannya pergi sorang2..berteman la der..hehe..
nampak x name yang aku mention kat atas tu..dengan diorang  la aku p..
aku pon x tahu cmne ley rapat ngan diorang..:)
seriusly best!!!
Cheah & ika semalam last kan kita lepak library same2..
dan semalam jugak la korang layan aku macam anak raja...hehe..
korang ajar aku subjek FM 1 yang agak susah tu...
pastu korang siap anta & amek aku time aku nak exam..
pastu balik tu sempat p makan lagi..
pehhhhhh..terharu beb,uwaaaaaa...Thx A lot frennnn..sayang korang weiii!!!!
sem depan jom lepak same2 lagi kat library..:)

To Cheah : weiii,relax r..jgn give up pasal paper FAR 2 kau tu...
aku gerenti x kan fail..risau aku tengok..da da..bnda da lepas..fokus yang lain plak..

To ika : kalau aku ade gurau2 ngan kau sepanjang kita lepak library same2 sory weii..jangan amek hati ea..haha..thx thx..

okay,sekarang ni final exam da habis,pas ni ade kursus induksi sampai 29 hb mei..
n then aku terus shoot p terengganu ngan geng2 Johorean aku..
dan benda yang paling aku x sabar adalah nak balik umah..haha
mane tak nya,family aku baru pindah rumah..x sabar nak tahu umah baru tu besar ke x.haha.. :p

lepas da sampai jaybee memang aku target terus nak cari kerja..
ade benda yang aku hajatkan..hope tercapai la..haha..
lg pon cuti final sem ni panjang kot,mesti aku miss member2 aku kat UUM nt.uwaaaaaa..:(

k lah,hope ape yang aku rancang pas ni akan tercapai..
hope everything is okay!!
to all my friend at UUM, selamat bercuti panjang yer semua..
insyaALLAH ade rezeki kita jumpa lagi sem depan...
Chaiyok2....

Famie ~




1 comment:

  1. dah MERDEKA!!! huhuhuhu...patutnya dah komen cinie pg td...laptop bengong dok hang...huhuhuhu...suka ko kan kene layan cam anak raja?? that's what friends are for...huhuhuhu...thanks to you guys too!! serious best lepak ngan korg..sem dpn lepak lagi...nanti kami ajar FM2 pulakkk...=p

    ReplyDelete