PeCinta Setia

Monday, May 16, 2011

Exam Mood ~

Fuhhh...lame x update..berhabuk da blog aku niii..haha
maklumla,da kate pon minggu exam kan...so,ape lagi..
Studyyyy la Der!!!!kasik pulun abis... :)

start dari 9hb ari tu first paper aku..
sampai la ni baru abis 3 paper...ade lagi 4 paper...haha..kecian2.
pehhhh...seriusly penat... :(
makan mandi tido semua nya x lena..hehe
ape pon x bley!!!!

okay,jom jom...
ari ni aku nak membebel sat..haha...


cuba tngok budak kat atas tu,haha..
korang rase dia tngah pk ape??hehehe

ermm,ok ok da..fokus.tinggal kan sat pasal baby kat atas tu...
korang tahu x ape tu KAWAN & ape tu LAWAN??
kalau x tahu korang mmg hampeh.. :P
kalau ikot ape yang aku faham la kan,kawan ni memang senang untuk dicari..
tp kadang2 kawan ni la yang akan jd lawan kita..
teruk kan....ishhhh3...

memang seronok kan bila kita ader kawan...
tp paling x seronok kan bila kita ade lawan..huh.
pehhhh,seriusly loser beb!!!x bestt...
nak wat ape2 pon susah...semuanya x kena..

kadang2 kawan jugak la tempat kita kongsi masalah..
kawan2 jugak la yang kita cari bila kita kena marah...
tp sedey kan bila kawan2 la juga yang wat kita marah..huh..

ok da..x yah nak tacing2 kat sini...STOP..hehehe.

sambung pasal exam pulak..haha
lepas ni next paper aku 18 hb..
aku nak try score paper ni..hehe..chaiyokk famiee!!!!
gOod Luck weiiiiii...

n one more thing,aku x sabar nak balik JayBee ni...uwaaaaaa..
da dekat 5 bulan kot aku tak balik...seriusly rindu giler...
chill der..hahaha..pade semua yang ngah dok pulun untuk Final Exam ni...Good Luck la weiii...
study Smart tau,not study Hard..hehehe..okay semua...nyteee :)

Famie ~








3 comments:

  1. rindu ape kat jb tuhh?? huhuhuhu...=p aihh...dpt idea dr mana post nie??

    ReplyDelete
  2. haha..merepek aje..
    kalau aku ada kwn langsi..aku langsi gak wey..

    ReplyDelete
  3. cheah : hahaha..this is fantasy lo..wekssss

    Zurah : ape ni ape ni??kongsi??langsi???x faham..hahaha..wekssssss

    ReplyDelete