PeCinta Setia

Saturday, May 26, 2012

:: Simple But Hard ::

tak lapuk dek ujan, tak lekang dek panas.. gitula nampaknya.. sepanjang 3 tahun aku kat petro..aku just as a Resident Assistant(RA) for 4th semester..   sebelum aku nak berleter panjang lagi, aku nak congrats la kat team JKPS DPP Petronas 2011 sebab korang menang DPP Terbaik untuk tahun tersebut.. Okay !!! aku tumpang gembira sebenarnya.. mana tak nya, bersorak x ingat dunia dalam dewan tadi.. n then aku saje menggedikkan diri aku g atas pentas untuk amek AWARD tu.. haha.. korang ade?? x de kan ..( gelak jahat).

haha..tngok muka aku.. x ikhlas pon nak bergambar :P
p/s : pakai baju keparat tu JKPS 2012, yang lain JKPS 2011

aku tahu aku sebenarnya bukan part of them.. aku menyibuk jer sebenarnya.. aku x layak nak angkat AWARD tu.. its okay broo.. wa x kesah.. lu orang amik la hadiah tu semua.. selama ni aku just KULI korang je kan.. kerja aku kutip derma ,kutip yuran, wat report tandas, bagi surat & blahh blahh blahhh.... hina kan benda tu.. dan x layak nak dapat recognize macam mana yang korang dapat..(grrrr) x pe.. aku x kisah.. sebab dari start korang jadi JKPS aku da rase benda ni.. dan aku lebih happy dengan JKPS 2012 yang ade sekarang ni.. to AMIR, ZEZEE & SYAFIQ.. relak der.. aku x maksud kan korang dalam post ni.. korang tetap kawan baik aku.. thx guys.. 

: FAHMI :


1 comment: