PeCinta Setia

Sunday, May 06, 2012

:: Perlu ke kau tahu :: (wedding ema)

kadang kala x semua benda kita perlu bagitahu kat orang right.. walaupon benda tu wat kita x suka, walaupun benda tu wat kita x selesa, tapi demi nak jaga hati seseorang kita kena la simpan benda tu..

kadang-kadang apa yang kita rahsiakan itu bukanlah kehendak kita.. mesti ada sebab dan punca nya kan.. mungkin kalau kita berterus terang benda tu boleh buat orang lain x selesa dengan kita nanti..thats y i dont tell u the truth dear !!!!


Sorryyy pizaaaaa.. aku bukan x nak g wedding ema tu dengan kau.. memang aku nak g sangat2..lagi pon time tu memang aku nak balik rumah sebab adik aku accident.. hmm,dari bulan 3 lagi aku da tulis kat NOTE BOOK aku yang tarikh tu aku da block untuk mana2 aktiviti.. aku rase kau sendiri tngok kat NOTE BOOK aku kan..memang aku nak sangat turun JB ngan kau makcik.. aku da siap spend duit lagi time tu untuk turun JB.. huh.. tapiii, bila one day tu aku mesej kau kat FB n then kau cakap nak ajak budak tu pergi sekali, tersentap aku kejap..aku x tahu nak cakap ape time tu.. nak pergi bertiga?? dengan budak tu?? soryyy,memang x la..  mula2 memang aku x nak balas mesej tu.. tapi bila aku pikir2 balik.. better kau pergi je la ngan dia(konon nya mengalah la ni) haha.. ade sebab dia makcik.. aku harap kau faham.. aku memang sengaja x pergi wedding ema tu(aku x de midsem pon sebenarnya time tu).. kalau aku pergi pon, benda tu akan jadi lagi rumit.. so,kau pergi la berdua ngan dia.. lagi sweet gitu kan.. x de sape2 yang salah dalam hal ni..mahupun si dia.. memang aku sengaja rahsiakan kenapa aku x pergi wedding ema time tu.. EMA,kalau kau bace ape yang aku tulis ni aku mintak maaf ea sebab x datang wedding kau tu.. sorrry naaaaa.. :(

:: Fahmi :: 

No comments:

Post a Comment