PeCinta Setia

Monday, June 18, 2012

:: mengalah lagi perlu ::

better terlepas game dari hilang member.. aku bukan jenis yang nak melawan.. nt kawan ntah ke mana game ntah ke mana.. tapi cuma aku nak cakap kat sini.. TV tu kan ade satu.. so,pertimbangkan la bape ramai yang  nak tngok game yang mana satu,n game mana yang penting.. aku x kisah beb.. ni x, da terang2 german da layak.. bagi la aku ngan dak2 lain tngok portugal main ngan holland..x kan sebab kau da book tempat tu dulu kami yang lain x ley nak tukar channel lain..deymm syittt !!! kalau tngok statistik kedua-dua game,aku rase lagi seronok kot rasanya tngok hollad ngan portugal main..

hmmm, game pon da habis fisrt half.. korang tngok la sampai habis.. aku x de la hadap sangat dengan bola ni.. cuma korang perlu tahu yang dunia ni perlu kan satu perkara yang dipanggil keadilan.. baru x akan timbul perpecahan.. haha.. k la. chawww ..

:: FAHMI ::

No comments:

Post a Comment